Коммерция: Продам прибор нормализации артериального давления
Рекомендую отказаться от медикаментов! Продам прибор нормализации артериального давления.Уникальный прибор для тех кого беспокоит давление, обладает высокой терапевтической эффективностью и может быть использован в еще более широких масштабах в качестве нетравмирующего,не вызывающего каких-либо побочных осложнений немедикаментозного средства.Прибор номинировался на Нобелевскую премию в 2008г. тел. для справок: 050-779-14-42; 093-019-00-22 Читать далее...
Спочатку трохи предісторії… За офіційними даними, в Харківській губернії в 1903-1910 роках через "тісноту приміщень" та "відсутність вільних місць" було відмовлено в прийомі до початкових класів більшій половині дітей шкільного віку. У звіті про початкову народну освіту губернії за 1908 рік відверто говорилося про те, що "багатьом тисячам дітей доводиться відмовляти щороку в прийомі, і, можливо назавжди, навіть у тому ступені письменності, яка дається шкільною грамотою". Вовчанський повіт в ті часи мало чим відрізнявся від звичайних темних і глухих повітів Росії. Особливо в культурному відношенні. А про розвиток освіти взагалі важко було вести й мову. В основному існували лише церковно-приходські школи та у невеликій кількості повітові училища. А більшість дітей шкільного віку не мала можливості потрапити до школи. У жалюгідному становищі знаходилась навчально-матеріальна база початкових шкіл. В основному вони уявляли собою "маленьку хатину з маленькими віконечками і земляною долівкою, де одночасно навчались учні трьох класів в одній кімнаті". Здавалось, що такому слабенькому освітянському каганцю ще довго тліти і тліти. Але тут на арені суспільного і економічного життя Вовчанського повіту з'явився В.Г.Колокольцов. І він зумів з маленького каганця розпалити велике вогнище, зробити майже неймовірне. У повіті з дивною, казковою швидкістю стали споруджуватись нові школи, училища, бібліотеки. Масштаби цього будівництва були незрівняні ні з чим. Достатньо сказати, що в 1910 - 1913 роках по темпах благоустрою, розвитку культури і освіти Вовчанський повіт посідав друге місце в усій Російській імперії після... Московського повіту. При безпосередній участі В.Г. Колокольцова за цей період було збудовано більше 100 шкіл, реальних училищ, гімназій. Будівництво здійснювалось без матеріальної підтримки губернії - лише за рахунок бюджету повіту. Колокольцов зумів переконати чиновників в тому, що на народну освіту треба виділити майже його третину. І це дало свої результати. Вовчани з темного царства неписьменності стали виходити на світлу дорогу знань. І по сьогоднішній день у вересні місяці щороку ласкаво зустрічають дітей "колокольцовські" школи:
· ліцей №2 м.Вовчанська;
· загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 м.Вовчанська;
· загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 м.Вовчанська;
· загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №6 м.Вовчанська;
· загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с.В-Хутори;
· загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с.Волохівка;
· загальноосвітня школа І-ІІ ступенів с.М-Вовча;
· загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с.Василівка;
· загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с.Землянки;
· загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с.Н-Олександрівка та інші Робота закладів освіти району сьогодні спрямована на реалізацію Національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ столітті, Державної програми "Вчитель", Концепції 12-річної загальної середньої освіти, Концепції громадянського виховання, на поглиблене вивчення теорії особистісно орієнтованого підходу в управлінні освітою, нових підходів до сучасного уроку в період переходу від традиційного до особистісно зорієнтованого уроку, запровадження в практику роботи інноваційних педагогічних технологій, систематизацію та розповсюдження прогресивного педагогічного досвіду, ефективних управлінських технологій, орієнтованих на співпрацю учасників навчально- виховного процесу. З метою інформування педагогів з даного питання районним методичним кабінетом систематично випускаються тематичні збірники на допомогу керівникам закладів освіти, заступникам з питань навчальної та виховної роботи, вчителям фізики, математики, географії, інформатики, молодим вчителям, з питань економічного виховання. У школах району втілюється в практику роботи: · методика швидкісного читання В. М.Зайцева, на базі Б-Колодязької ЗОШ І-ІІІ ступенів працює школа прогресивного педагогічного досвіду по цій тематиці; · методика розвивального навчання, на базі ЗОШ №1 м.Вовчанська працює школа перспективного педагогічного досвіду з цього питання; · елементи методики критичного мислення. Проводиться робота з молодими вчителями. Працює школа молодого вчителя, робота спланована окремо для вчителів першого, другого і третього років роботи, працює школа оперативної допомогу керівнику. Розглядаються питання виховної роботи, підготовки до уроків, адаптації молодого вчителя, вивчення особистості учня; проводиться анкетування молодих вчителів, вивчається рівень професійної компетентності; заняття проводяться з використанням активних форм роботи. Проводились психолого-педагогічні семінари по роботі з дітьми девіантної поведінки, в яких брали участь тренери програми "Рівний рівному". З метою систематизації матеріалів, підготовлених у збірники, та тих, що заслуговують на увагу в питаннях реалізації проблем школи, в комп'ютері виділено окремі тематичні папки, що дозволяє передати інформацію до закладів освіти електронним варіантом. Освіта району працює над питаннями особистісно орієнтованого підходу в управлінській діяльності, створення системи вивчення і розвитку творчих здібностей школярів. Використання нових перспективних технологій позитивно впливає на підвищення рівня навчальних досягнень учнів. Орієнтування на особистість, дотримання принципу наступності та безперервності освіти сприяють виявленню, створенню умов для подальшого розвитку дитини, майбутнього України. І як наслідок, з честю представляючи район, наші діти мають активну життєву позицію, вони - учасники та переможці різноманітних конкурсів, олімпіад, змагань. У районі створена система методичної допомоги керівнику, педагогу. Активно працюють методичні об'єднання вчителів предметників, на засіданнях широко застосовуються і активно впроваджуються інтерактивні форми роботи, пропагується перспективний педагогічний досвід через презентації шкіл на серпневих конфернціях, творчі портрети керівників та вчителів, семінари на базі шкіл, досвід яких вивчено. Методичний кабінет відділу освіти - центр методичної роботи з педагогічними кадрами. Тут зібрано і систематизовано перспективний досвід педагогів Вовчанщини, створено картотеку досвіду колег з інших районів та областей України, зарубіжжя. Традиційним стало проведення районних конкурсів "Учень року", "На кращу організацію контрольно-аналітичної діяльності", "На кращу організацію роботи по підготовці та проведенню атестації педагогічних кадрів", щомісячний тематичний педагогічний ярмарок "Від творчого вчителя - до творчого учня", який висвітлює основні завдання шкіл по реалізації проблемної теми. При нагоді, будемо раді поділитися з вами нашими наробками.