Меню сайта
Форма вхіда
Календар
«  Березень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Пошук
{IF}
Інші Новини
в мережі
Google.News
Google.blogs
Яndex.Блоги
RAMBLER
МЕТА.news
Новини на форумі ПОВСЕДНЕВНОСТИ: [01-04-2024] Онлайн ігри; [28-02-2024] Податкова служба; [07-01-2024] Нужны качественые инсектициды;
Последние Новини
[29-02-2012] Владимир Немировский: Поменяли только ко... (0)
[26-02-2012] У Вас есть в продаже "Брехунець&quo... (0)
[24-02-2012] Начальником Волчанской межрайонной ГНИ н... (1)
[22-02-2012] ГПУ возбудила уголовное дело относительн... (0)
[21-02-2012] Община адвентистской Церкви г. Волчанска... (0)
[20-02-2012] Председатель Старосалтовского поссовета ... (0)
[20-02-2012] Волчанский маслоэкстракционный завод нар... (0)
[20-02-2012] За взятку задержан судья Волчанского рай... (0)
[16-02-2012] Школьница пыталась покончить с собой из-... (0)
ВОВЧ@НСЬК Вт, 16-04-2024, 06:27
Вітаю Вас Гость | RSS
Кто автор?  
 НОВОСТИ
Головна » 2011 » Березень » 10 » Проект Положення про порядок обчислення і сплату туристичного збору
Проект Положення про порядок обчислення і сплату туристичного збору
23:50
Шановні мешканці міста!
Просимо протягом місяця з дня оприлюднення аналізу регуляторного впливу до проекту рішення Вовчанської міської ради «Про туристичний збір», направляти свої письмові пропозиції, зауваження до виконавчого комітету Вовчанської міської ради, на адресу м. м. Вовчанськ, Харківської області, вул. Леніна,92 , тел. 4-21-70, 4-22-18, 4-27-11 або на електронну адресу міської ради gorsovet.vovch@gmail.com. Усі зауваження і пропозиції щодо проекту регуляторного акта та відповідного аналізу регуляторного впливу, одержані протягом встановленого строку, будуть в обов’язковому порядку розглянуті та враховані.

Проект

ВОВЧАНСЬКА МІСЬКА РАДА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

______ сесія ради V скликання

Р І Ш Е Н Н Я

Від _______ 2011 року № _____


Про туристичний збір

Згідно статей 7, 8, 10, 12 розділу І, глави 2 розділу ІІ та статті 268 розділу ХІІ Податкового кодексу України, керуючись пунктом 24 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» міська рада
В И Р І Ш И Л А:

1. Затвердити Положення про порядок обчислення і сплату туристичного збору згідно з додатком 1 до цього рішення.
2. Рішення набуває чинності з дня його оприлюднення через засоби масової інформації або в мережі «Інтернет».

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань законності, правопорядку, депутатської діяльності та депутатської етики, місцевого самоврядування (голова комісії Батинський А.В.) та постійну депутатську комісію з питань бюджету (голова комісії Рикова Р.В.).

В.О.міського голови О.А.Топоркова

Додаток № 1

рішення __сесії Вовчанської
міської ради VI скликання
№ ____ від _________2011 року

Положення
про порядок обчислення і сплату туристичного збору


І.Загальні положення

1.1. Положення про порядок обчислення і сплату туристичного збору розроблено підставі Податкового Кодексу України, набрання чинності якого відбулося з 01.01.2011.
1.2. Дане Положення є обов’язковим для виконання фізичними та юридичними особами.

ІІ.Платники збору

2.1.Платниками збору є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на територію Вовчанської міської ради та отримують (споживають) послуги з тимчасового проживання (ночівлі) із зобов’язанням залишити місце перебування в зазначений строк.
2.2. Платниками збору не можуть бути особи, які:
а) постійно проживають, у тому числі на умовах договорів найму, на території Вовчанської міської ради;
б) особи, які прибули у відрядження;
в) інваліди, діти-інваліди та особи, що супроводжують інвалідів І групи або дітей-інвалідів (не більше одного супроводжуючого);
г) ветерани війни;
д) учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС;

ІІІ. База справляння збору

3.1. Базою справляння є вартість усього періоду проживання (ночівлі) в місцях, визначених пунктом 5.1 цього Положення, за вирахуванням податку на додану вартість.
3.2. До вартості проживання не включаються витрати на харчування чи побутові послуги (прання, чистка, лагодження та прасування одягу, взуття чи білизни), телефонні рахунки, оформлення закордонних паспортів, дозволів на в’їзд (віз), обов’язкове страхування, витрати на усний та письмовий переклади, інші документально оформлені витрати, пов’язані з правилами в’їзду.

ІV. Ставки збору

4.1. Cтавка встановлюється у розмірі 1 відсотка до бази справляння збору, визначеної пунктом 3 цього Положення.

V Податкові агенти та особливості справляння збору

5.1. Справляння збору може здійснюватися:
а) адміністраціями готелів, кемпінгів, мотелів, гуртожитків для приїжджих та іншими закладами готельного типу, санаторно-курортними закладами;
б) квартирно-посередницькими організаціями, які направляють неорганізованих осіб на поселення у будинки (квартири), що належать фізичним особам на праві власності або на праві користування за договором найму;
в) юридичними особами або фізичними особами - підприємцями, які уповноважуються міською радою справляти збір на умовах договору, укладеного з міською радою.
5.2 Податкові агенти справляють збір під час надання послуг, пов’язаних з тимчасовим проживанням (ночівлею), і зазначають суму сплаченого збору окремим рядком у рахунку (квитанції) на проживання.

VI Порядок сплати збору

6.1 Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу.
6.2 Збір сплачується до міського бюджету авансовими внесками до 30 числа (включно) кожного місяця (у лютому до 28 (29) включно). Суми нарахованих щомісячних авансових внесків відображаються у квартальній податковій декларації. Остаточна сума збору, обчислена відповідно до податкової декларації за звітний (податковий) квартал (з урахуванням фактично внесених авансових платежів), сплачується не пізніше 50 днів, наступних за останнім днем податкового (звітного) кварталу.
6.3 Податкові декларації подаються (у тому числі у разі сплати квартальних авансових внесків) протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу.
6.4 Податковий агент, який має підрозділ без статусу юридичної особи, що надає послуги з тимчасового проживання (ночівлі) не за місцем реєстрації такого податкового агента, зобов’язаний зареєструвати такий підрозділ як податкового агента туристичного збору в органі державної податкової служби за місцезнаходженням підрозділу.

VIІ Відповідальність податкових агентів
7.1 Податкові агенти несуть відповідальність за правильність визначення суми збору, що підлягає сплаті до бюджету, повноту і своєчасність перерахування збору до бюджету та своєчасність подання податкових декларацій в порядку, визначеному Податковим кодексом України.

VIІІ Контроль за справлянням збору
8.1 Контроль за своєчасністю подання податкових декларацій, правильністю обчислення суми збору, повнотою і своєчасністю його сплати до місцевого бюджету здійснює Вовчанська МДПІ .

Заступник міського голови І.В.П’явка

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
проекту рішення Вовчанської міської ради " Про порядок обчислення і сплату туристичного збору”


Аналіз регуляторного впливу проекту рішення міської ради " Про порядок обчислення і сплату туристичного збору ” підготовлено згідно з вимогами Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.04 № 308 "Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акту”.
1. Проблема, яку планується розв’язати.
Важливість проблеми полягає в тому, що Податковим кодексом України від 02.12.2010 року №2755 – VI скасовується цілий ряд місцевих податків і зборів, а туристичний збір запроваджується вперше та є додатковим джерелом надходження коштів до міського бюджету.
Туристичний збір – це місцевий збір, кошти від якого зараховуються до міського бюджету.
Платниками збору є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на територію міської ради та отримують (споживають) послуги з тимчасового проживання (ночівлі) із зобов’язанням залишити місце перебування в зазначений строк.
2. Цілями регулювання є:
- отримання додаткового обсягу надходжень до міського бюджету ;
- забезпечення дотримання вимог Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755 – VI;
- відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування при вирішенні питань, пов’язаних зі справлянням туристичного збору.
3.Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення зазначених цілей.
Альтернативи вирішення проблеми:
- не вводити в дію туристичний збір;
- прийняття міською радою нормативно-правового акту (далі – НПА) – рішення " Про порядок обчислення і сплату туристичного збору ”.
Оцінюючи зазначені альтернативи, перевага була віддана другій альтернативі через те, що в цьому випадку досягти мети, тобто, залучення додаткових джерел надходжень до міського бюджету, можливо лише з прийняттям нормативно-правового акту - рішення Вовчанської міської ради " Про порядок обчислення і сплату туристичного збору ”, виконуючи чинне законодавство, а саме - Податковий кодекс України від 02.12.2010 року №2755 – VI.
Податковим кодексом України чітко визначено граничні межі ставок туристичного збору, а саме, від 0,5% до 1% до бази справляння збору, при цьому, розмір встановлюється відповідною місцевою радою.
Ставка туристичного збору, запропонована проектом рішення Вовчанської міської ради " Про порядок обчислення і сплату туристичного збору ”, встановлюється у розмірі 1 % до вартості усього періоду проживання (ночівлі) в наступних місцях: готелях, кемпінгах, мотелях, гуртожитках для приїжджих, закладах готельного та санаторно-курортного типу, у будинках (квартирах), що здаються в найм юридичними особами та фізичними особами-підприємцями є максимально прийнятною та економічно обґрунтованою.
4. Механізм розв’язання проблеми.
Проблему наповнення доходної частини міського бюджету пропонується розв’язати шляхом затвердження проекту рішення Вовчанської міської ради " Про порядок обчислення і сплату туристичного збору ”.
Запропонований вихід із ситуації що склалася відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: доцільності, ефективності, збалансованості, передбачуваності, принципу прозорості та врахування громадської думки.
Даний проект рішення міської ради підлягає оприлюдненню через засоби масової інформації та у мережі Інтернет.
5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акту.
Прийняття вищезазначеного рішення міської ради надає можливість:
- отримати стабільні надходження до міського бюджету;
- збільшити обсяги видатків для забезпечення фінансування повноважень органів місцевого самоврядування.
На досягнення цілей, у разі прийняття цього рішення, можуть вплинути такі негативні зовнішні фактори:
- неплатежі податкових агентів, уповноважених на справляння туристичного збору;
- зменшення кількості осіб, які отримують (споживають) послуги з тимчасового проживання (ночівлі).
Позитивними факторами будуть:
- додаткові надходження до міського бюджету ;
- здійснення планування та прогнозування надходжень від сплати туристичного збору при формуванні міського бюджету.
6. Очікувані результати прийняття запропонованого регуляторного акту.
Сфера впливу
Вигоди
Витрати

Органи місцевого самоврядування
1. Встановлення єдиного порядку розрахунку та сплати туристичного збору на території міста
2. Збільшення надходжень до міського бюджету
Процедура розробки регуляторного акта (витрати робочого часу спеціалістів на підготовку регуляторного акта)

Суб’єкти господарювання
1) Прозорість процедури впровадження регуляторного акта
2) Визначення критеріїв щодо сплати туристичного збору
Обов”язки щодо справляння туристичного збору та його сплати до міського бюджету
Громадяни
Збільшення бюджетних коштів, що спрямовуються на вирішення соціальних питань
Відсутні
7. Обґрунтування терміну дії запропонованого регуляторного акту.
Термін дії запропонованого регуляторного акту має постійний характер з моменту набрання його чинності, з можливістю внесення до нього змін та його відміни у разі зміни чинного законодавства, чи в інших необхідних випадках.

8. Показники результативності регуляторного акту.
Показниками, які характеризують дію регуляторного акту є:
1) кількісні показники:
- надходження до міського бюджету,
- кількість платників туристичного збору;
2) якісний показник :
– підвищення податкової культури.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.
Базове відстеження результативності вказаного регуляторного акта буде здійснюватись після набрання його чинності.
Повторне відстеження буде здійснено через рік після набрання ним чинності. У разі виявлення неврегульованих та проблемних питань вони будуть усунені шляхом внесення до регуляторного акта відповідних змін.
Періодичне відстеження планується здійснювати один раз в три роки, з дня виконання заходів з повторного відстеження.

Заступник міського голови І.В. П’явка



до речі... . . . .
Що пишуть про це в Мережі: Яndex Яndex  Google Google Блоги Блоги Яndex.News Новини
Категорія: Влада | Переглядів: 2657 | Додав: administrator | Рейтинг: 0.0/0 |
Всьог коментарів: 0
Дописувати коментарі можуть лише зареєровані користувачі
[ Реєстрація | вхід ]
та користувачі В Контактi
Разделы новостей
Влада [170]
Фотоновини [9]
Економіка [92]
Спорт [35]
Культура [37]
Екологія [32]
Інфраструктура [59]
Політика [19]
Соціальний захист [10]
Суспільство [80]
ЗМІ [38]
До відома! [110]
Негаразди [374]
Інше [78]
х-Анонсы и планы [10]
х-Встречи [7]
Міні-чат
Опитування
На каком мониторе Вы обычно смотрите этот сайт?

[ Результаты · Архив опросов ]

Всего ответов: 184
Друзі сайту

наша кнопка
Волчанск (Украина) - сайт земляков

Статистика

Онлайн всього: 1
Гості: 1
Користувачі: 0
Copyright "Bank e-Day" © 2024