Меню сайта
Форма вхіда
Пошук
ТОП матеріалів
Найпопулярніші
Найкоментованіші
Найкращі
Найновіші
Рекомендуємо прочитати
Инфо, цифры, факты: Поиск
Коммерция: Продам прибор нормализации артериального давления
Рекомендую отказаться от медикаментов! Продам прибор нормализации артериального давления.Уникальный прибор для тех кого беспокоит давление, обладает высокой терапевтической эффективностью и может быть использован в еще более широких масштабах в качестве нетравмирующего,не вызывающего каких-либо побочных осложнений немедикаментозного средства.Прибор номинировался на Нобелевскую премию в 2008г.
тел. для справок: 050-779-14-42; 093-019-00-22 Читать далее...

Коммерция: Здоровье без врачей
ВОВЧ@НСЬК Пт, 29-03-2024, 11:41
Вітаю Вас Гость | RSS
Кто автор?  
 Публикации
Головна » Статті » Официоз

висновок про законність та обґрунтованість проведення процедури щодо закупівлі паливно мастильних матеріалів Вовчанською районною радою
Замовник торгів: Вовчанська районна рада.

Адреса: 15600, м. Вовчанськ, вул.. Леніна, 73. Харківська область.

Предмет закупівлі: паливно-мастильні матеріали-бензин А-95 для службового легкового транспорту.

Процедура закупівлі: запит цінових пропозицій.

Джерело фінансування закупівель: кошти районного бюджету.

Період здійснення процедури закупівлі:

Початок 30.12.2004, закінчення 21.01.2005.

Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:

1. Розпорядження Вовчанської районної ради «Про створення тендерного комітету» від 05.12.2001 № 247 зі змінами та доповненнями на - 5 арк.

2. Звіт про результати здійснення процедур відкритих і двоступеневих торгів щодо закупівель товарів, робіт, послуг за державні кошти на - 1 арк.

3. Протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.01.05 № 1 - на 2 арк.

4 .Протокол засідання тендерного комітету про проведення торгів щодо організації та здійснення процедур закупівлі паливно-мастильних матеріалів бензин А-95 для службового легкового транспорту від 21.01.05 № 1 – на
1 арк.

5. Копія кошторису на 2005 від 25.01.05 на 1 арк.

6. Копія Звіту про проведення процедур закупівель товарів, робіт, послуг за державні кошти за січень-грудень 2005 на - 1 арк.

7. Копія Звіту про виконання загального фонду кошторису за 2005 рік - на 2 арк.

8. Копія Запрошення до участі в торгах та повідомлення ВАТ Вовчанський «Міжрайагропостач» про акцепт тендерної пропозиції - на 1 арк.

9. Копія договору купівлі продажу від 21.01.05 № 4 укладеного між ВАТ Вовчанський «Міжрайагропостач» та Вовчанською районною радою – на
1 арк.

10. Копія листа ВАТ Вовчанського міжрайонного підприємства матеріально-технічного постачання «Міжрайагропостач» від 12.01.05 про перелік документації, що надається тендерному комітету, та Прайс - лист цього підприємства - на 1 арк.

11.Копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та Довідки про взяття на облік у ДПІ ВАТ Вовчанський «Міжрайагропостач» - на 1 арк.

12 Копія витягу з Статуту ВАТ Вовчанський «Міжрайагропостач» та довідки про реєстрацію у статуправління – на 1 арк.

13. Копії довідки ВАТ Вовчанський «Міжрайагропостач» про державну реєстрацію та відсутність заборгованості по податкам та кредитам – на 1 арк.

14.Копія балансу ВАТ Вовчанський «Міжрайагропостач» станом на 01.10.04 на 1 арк.

15. Копії тендерної пропозиції ТОВ «Старвід плюс» від 18.01.05 та Свідоцтва про державну реєстрацію – на 1 арк.

16. Копії довідки про включення до державного реєстру ТОВ «Старвід плюс» - на 1 арк.

17. Копія титульної сторінки Статуту ТОВ «Старвід плюс» - на 1 арк.

18. Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ ТОВ «Старвід плюс» на 1 арк.

19. Копії платіжних доручень про сплату Вовчанською районною радою

ВАТ Вовчанський «Міжрайагропостач» та товарних накладних за договором від 21.01.05 № 4 за 2005 рік - на 14 арк.

20. Повідомлення про акцепт від 21.01.05 на 1 арк.

Завдання сформульоване у зверненні: «Надати висновок про законність та обґрунтованість проведення процедури щодо закупівлі паливно мастильних матеріалів Вовчанською районною радою Харківської області».

ДОСЛІДЖЕННЯ

Об’єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.

При дослідженні наданих матеріалів встановлено.

1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету.

Тендерний комітет Вовчанської районної ради (далі - Замовник) за розпорядженням Вовчанської районної ради від 03.12.01 № 247 зі змінами та доповненнями створено у складі 5 осіб.

На момент проведення торгів Голова тендерного комітету – Лесніков М.П. призначений розпорядженням Вовчанської районної ради від 30.07.02
№ 142, відповідно, секретарем тендерного комітету – Григорова Л.С. призначена розпорядженням Вовчанської районної ради від 03.12.01 № 247.

В порушення п. 2.5. „Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти”, затвердженого наказом Міністерства економіки від 26.12.2000 № 280, положення про тендерний комітет Вовчанської районної ради у встановленій формі відсутнє.

В порушення вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.02 № 734 „Про організацію навчання та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань здійснення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти” голова та секретар тендерного комітету, не пройшли навчання та не підвищили кваліфікації на курсах і не отримали сертифікат чи свідоцтво встановленого зразка.

Наведені факти свідчать про формальне ставлення до функціонування тендерного комітету та порушення чинного законодавства під час проведення торгів по закупівлі товару за державні кошти.

2. Фінансування закупівель.

Згідно з даними Витягу з кошторису затвердженого Головою районної ради від 25.01.05, Вовчанській районній раді передбачено видатки за кодом функціональної класифікації видатків 1135 »Оплата транспортних послуг та утримання транспортних засобів в розмірі 185,6 тис. грн.

В порушення п. 22 Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.02 № 228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ» видатки на проведення процедури закупівлі, передбачені в кошторисі не мають обґрунтування та не підтверджені відповідними розрахунками.

Річний план закупівель товарів, робіт та послуг за державні кошти, складання якого передбачено вимогами Методичних рекомендацій,

затверджених наказом Міністерства економіки та з питань європейсько інтеграції України від 02.02.04 № 37 у Замовника відсутній.

Вибір процедури закупівлі.

Закупівля паливно - мастильних матеріалів (бензин А - 95) за державні кошти здійснювалась Вовчанською районною радою шляхом запиту цінових пропозицій.

В порушення ч.1, ст.32 Закону Замовник таку процедуру не може здійснювати шляхом застосування запиту цінових пропозицій (котирувань), так як вартість закупівлі на момент проведення торгів перевищує суму еквівалентну 20 тисячам євро.

4. Визначення предмету закупівлі.

Предмет закупівлі тендерним комітетом Замовника визначено: паливно - мастильні матеріали (бензин А - 95), тобто в порушення вимог Порядку визначення предмета закупівлі за державні кошти, затвердженого наказом Міністерства економіки та з питань європейсько інтеграції України від 27.06.2003 № 165, яким передбачено визначення предмету закупівлі за кодом на основі Державного класифікатора продукції та послуг .

Процедура запиту цінових пропозицій.

Для отримання цінових пропозицій Замовником надіслано Запрошення 3 учасникам :

ВАТ Вовчанський «Міжрайагропостач»;

ТОВ «Старвід плюс»;

ТОВ « Торговий дім « Харківнафтопродукт».

Основними вимогами до предмету закупівлі визначено кількість та очікувана вартість товару.

В порушення вимог ч. 3, ст. 32 Закону Замовник не зазначив у запитах чи включаються у вартість бензину А-95 витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов'язкових платежів.

7. Подання та розкриття тендерних пропозицій.

Тендерні пропозиції надійшли у встановлений термін від двох учасників торгів: ВАТ Вовчанський «Міжрайагропостач» та ТОВ «Старвід плюс» з однаковою ціновою пропозицією, а саме - бензин марки А-95 за ціною - 2, 95 грн. за 1 литр, без зазначення того, чи включає ціна ПДВ

В порушення п.5.2 наказу від 20.05.2003 № 129 Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України в протоколі розкриття цінових пропозицій від 21.01.05 № 1 не зазначено інформацію про присутність при розкритті цінових пропозицій представників учасників.

8. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця.

Відповідно до протоколу від 21.01.05 № 1 засідання тендерного комітету щодо організації та здійснення процедури закупівлі паливно-мастильних матеріалів переможцем визначено ВАТ Вовчанський „Міжрайагропостач».

При оцінці та визначені переможцем ВАТ Вовчанський «Міжрайагропостач» Замовником неправомірно застосовано критерії, які не були зазначені у запитах, а саме, порядок розрахунків, умови зберігання та поставки.

В порушення ч.6, ст. 32 Закону Замовником визначено переможця за критеріями, які не зазначені у запитах щодо предмету закупівлі.

9. Інформування про акцепт тендерної пропозиції та про результати торгів

Повідомлення про визначення переможця Замовником направлено
ТОВ «Старвід плюс» від 21.01.05.

В порушення ч.5, ст.32 Закону Замовником письмово не повідомлено ВАТ Вовчанський „Міжрайагропостач» про акцепт його ціни, який згідно протоколу засідання тендерного комітету від 21.01.05 № 1 не був присутнім при розкритті поданих цінових пропозицій.

10. Укладання договору.

Договір від 21.01.05 № 4 з ВАТ Вовчанський «Міжрайагропостач» укладено в порушення вимог ст. 180 Господарського кодексу України, а саме: без зазначення істотних умов – ціни, кількості, суми договору та не відповідає предмету закупівлі в частині поставки бензину А-80, А-76, дизпалива, масла моторного, що не було передбачено у запитах і не надавалось в цінових пропозиціях учасників.

В порушення вимог п.7, ст.51 Бюджетного кодексу України за умовами розрахунків договором передбачено попередню оплату в розмірі 100%.

Згідно наданих платіжних доручень та товарних накладних за договором, укладеним від 21.01.05 № 4 Замовником перераховано постачальнику
145, 1тис.грн.

Відповідно до звіту про результати торгів від 21.01.2005 № 1 очікувана сума закупівлі склала 161,7 тис. грн.

Відповідно до Звіту про виконання загального фонду кошторису (форма № 2д, № 2м) за 2005 рік касові видатки по КЕКВ 1135 склали 177,4 тис. грн., в чому вбачається ненадання до перевірки частини банківських документів про проведену оплату.

Відповідно наданих платіжних доручень та товарно - транспортних накладних, постачальнику сплачено 145,1 тис. грн. за поставлену 41081 тону бензину. За ціною, що акцептована за результатами проведених торгів, вартість вказаної поставки бензину становить 121,2 тис. грн.

Таким чином, сплачуючи за завищеною ціною, яка документально не була обумовлена, Замовником зайво використав бюджетні кошти в сумі 23,9 тис. грн.

11. Складання звітності.

Звіт про результати торгів від 21.01.2005 року складено за формою, яка не відповідає вимогам наказу Міністерства економіки та з питань європейсько інтеграції України від 20.05.03 № 129. Так, у Звіті відсутня інформація про кількість товару та суму на яку укладено договір, не зазначена дата відправлення запиту цінових пропозицій

Відповідно до звіту про результати торгів від 21.01.2005 №1 очікувана сума закупівлі склала 161,7 тис. грн.

ВИСНОВОК

В результаті проведеного дослідження матеріалів наданих тендерним комітетом Вовчанської районної ради Харківської області стосовно проведення процедури запиту цінових пропозицій по закупівлі паливно – мастильних матеріалів (бензин А - 95) для бюджетних організацій встановлено, що закупівля здійснена з грубими порушеннями вимог чинного законодавства у сфері державних закупівель, а саме:

В порушення „Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти” затвердженого наказом Міністерства економіки від 26.12.2000 № 280, положення про тендерний комітет Вовчанської районної ради у встановленій формі відсутнє.

В порушення Постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.02
№ 734 „Про організацію навчання та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань здійснення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти” голова та секретар тендерного комітету, не пройшли навчання і не отримали сертифікат чи свідоцтво встановленого зразка.

В порушення п. 22 Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.02 № 228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ» видатки на проведення процедури закупівлі, передбачені в кошторисі не мають обґрунтування та не підтверджені відповідними розрахунками.

В порушення наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 02.02.04 № 37 - річний план закупівель товарів, робіт та послуг за державні кошти, у Замовника відсутній.

В порушення наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 27.06.2003 № 165, не визначено предмет закупівлі відповідно до коду класифікатора продукції та послуг ДК 016-97.

В порушення вимог ч.1, ст. 32 Закону Замовником проведено процедуру запиту цінових пропозицій (котирувань) за умови, що вартість закупівлі на момент проведення торгів перевищує суму, еквівалентну 20 тисячам євро.

В порушення вимог ч.3, ст. 32 Закону Замовником не зазначено у запитах чи включаються у вартість бензину витрати на транспортування, страхування, сплату податків та інших зборів і обов'язкових платежів.

В порушення п.5.2 наказу від 20.05.2003 № 129 Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України в протоколі розкриття цінових пропозицій від 21.01.05 № 1 не зазначено інформацію про присутність представників учасників при розкритті цінових пропозицій .

В порушення ч.6, ст. 32 Закону Замовником визначено переможця за критеріями, які не зазначені у запитах щодо оцінки предмету закупівлі.

В порушення ч.5 ст.32 Закону Замовником письмово не повідомлено ВАТ Вовчанський „Міжрайагропостач» про акцепт його ціни.

В порушення вимог ст. 180 Господарського кодексу України, договір укладено без зазначення істотних умов та не відповідає предмету закупівлі в частині поставки бензину А-80, А-76, дизпалива, масла моторного.

В порушення вимог п.7 ст.51 Бюджетного кодексу України за умовами розрахунків договором передбачено попередню оплату в розмірі 100%.

В порушення наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 20.05.03 № 129 Звіт про результати торгів від 21.01.2005 року не відповідає встановленим вимогам та не надає інформації щодо кількості закуплених паливо – мастильних матеріалів суми укладеного договору, не зазначає дати відправлення запиту цінових пропозицій.

Таким чином, договір від 21.01.05 № 4 між Замовником - Вовчанською райрадою та Учасником - ВАТ Вовчанський «Міжрайагропостач» укладений в порушення вимог ст. 180 Господарського кодексу України, не містить ціни, кількості товару та суми договору.

Відповідно до ч. 2, ст. 215 Цивільного кодексу України у разі встановлення недійсності договору законом, такий договір є недійсним (нікчемним) і визнання такого договору недійсним судом не вимагається.

Таким чином, Замовником Вовчанською районною радою використано державні кошти в розмірі 161,7 тис. грн. непрозоре, уникнувши процедури відкритих торгів, та з грубим порушенням вимог чинного законодавства.

Грубо порушуючи норми діючого законодавства, Замовник сплатив постачальнику за поставку бензину А-95 за більшою ціною ніж визначено за наслідками торгів та акцептованою, в чому вбачається нанесення збитків державі в розмірі 23,9 тис. грн.

Для уточнення остаточної суми збитків доцільно провести ревізію фінансово-господарської діяльності Вовчанської райради.

Сума збитків визначатиметься, як різниця між сумою фактично витрачених державних коштів за фактичну кількість поставлених паливно – мастильних матеріалів в перерахунку до ціни акцептованої цінової пропозиції.

Дії тендерного комітету Вовчанської райради можуть містити ознаки суспільно-небезпечних діянь, визначених ст. 364 Кримінального кодексу України.



Джерело: http://tpu.net.ua/mats/1046/
Категория: Официоз | Додав: bes-kh (02-06-2007) | Автор: Тендерна палата України
Переглядів: 3148 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 1.0/1 |
Всего комментариев: 2
0  
2 bes-kh   (02-06-2007 19:52) [Матеріал]
biggrin спроси в райсовете wink

0  
1 volchansk   (02-06-2007 18:03) [Матеріал]
Кто те должностные лица на тот момент, которые представляли соответствующие структуры райсовета???

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Реєстрація | вхід ]
Категорії каталога
История--ххх [108]
Туризм [65]
Достопримечательности [53]
Творчество [33]
Инфо, цифры, факты [77]
справочники, информация
Известные земляки [22]
Волчанцы всех стран соединяйтесь! [14]
Прочее [25]
СОБЫТИЯ [5]
Официоз [54]
Информация официальных органов, пресс-релизы
WOLF-ZONA [3]
Верхний Салтов: Гений Места [70]
ОТДЫХ НА ПЕЧЕНЕЖСКОМ ВОДОХРАНИЛИЩЕ [98]
ИСТОРИЯ>>> [2]
Коммерция [4]
Реклама, прайсы, объявления
Міні-чат
Опитування
Как Вы нас нашли?

[ Результаты · Архив опросов ]

Всего ответов: 298
Друзі сайту

наша кнопка
Волчанск (Украина) - сайт земляков

Статистика

Онлайн всього: 1
Гості: 1
Користувачі: 0
Copyright "Bank e-Day" © 2024